Šie MEGO interneta veikala lietošanas noteikumi (turpmāk tekstā – Noteikumi) ir neatņemama distances līguma sastāvdaļa, kas ir spēkā viesiem Klienta pasūtījumiem, ko līdzēji noslēdz, Klientam pasūtot preces izmatojot MEGO tīmekļa vietni www.emego.lv. Papildus šiem Noteikumiem līdzēju tiesiskās attiecības nosaka un regulē Civillikums, Komerclikums, Patērētāju tiesību aizsardzības likums un citi Latvijas Republikas normatīvie akti.

Tiesiskajām attiecībām starp Klientu un MEGO, kas nav Patērētājs (Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 1. pants trešā daļa), nav piemērojami Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un citu patērētāja tiesības reglamentējošu normatīvu aktu noteikumi. Noteikumu neievērošana un/vai pārkāpšana ir būtisks pamats distances līguma izbeigšanai starp līdzējiem.

Klients nevares pasūtīt un/vai saņemt preces atbilstoši MEGO interneta veikalā Noteikumiem, ja Klients nav iepazinies un piekritis Noteikumiem.

1. VISPĀRĒJIE NOSACĪJUMI

1.1. Termini:

1.1.1. MEGO – tīmekļa vietnes www.emego.lv, tirdzniecību organizē un pilda saistītus pakalpojumus SIA „LENOKA”, vienotais reģistrācijas numurs 40003642393, PVN maksātāja numurs: LV40003642393, juridiskā adrese: Krustpils iela 12, Rīga, LV-1073, kas piedāvā un pārdod preces Klientam savas saimnieciskās darbības ietvaros, saskaņā ar šiem Noteikumiem;

1.1.2. Klients – fiziskā vai juridiskā persona, kura atbilstoši Noteikumu noteiktajai kārtībai, izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību, bet proti:

1.1.2.1. rīcībspējīga fiziskā persona – persona, kura ir pilngadīga un kuras rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas spriedumu;

1.1.2.2. juridiskā persona – persona, kuras vārdā rīkojas izpildinstitūcija vai pilnvarotais pārstāvis;

1.1.3. Distances līgums – vienošanās starp Klientu un MEGO, pamatojoties uz pārdevēja piedāvājumu ar adresēta vai neadresēta iespieddarba, tipveida vēstules, kataloga, presē publicētas reklāmas, kurai pievienots pasūtījuma kupons, telefona, faksimila, interneta, elektroniskā pasta, televīzijas, radio un citu informācijas nosūtīšanas vai pārraidīšanas līdzekļu starpniecību;

1.1.4. Prece – jebkura lieta, ko piedāvā vai pārdod patērētājam. Digitālais saturs kopā ar materiālo datu nesēju (CD, DVD vai līdzīgu materiālo datu nesēju) uzskatāms par preci;

1.1.5. Ražotājs – persona, kas savas saimnieciskās vai profesionālās darbības ietvaros, izgatavo vai atjauno preci pārdošanai vai uzrāda sevi kā ražotāju, norādot (marķējot) uz preces vai tās iesaiņojuma vai preces tehniskajā pasē savu nosaukumu (firmu), vārdu, uzvārdu, preču zīmi vai citu atšķirības zīmi.

1.2. Klients, piereģistrējoties un/vai izmantojot MEGO tīmekļa vietni www.emego.lv, Preču pasūtījumiem apstiprina, ka ir tiesīgs iepirkties MEGO un tas atbilst Noteikumu 1.1.2. punkta noteikumiem.

1.3. Kopā ar Klienta iesniegto preču pasūtījumu šie Noteikumi kļūst par starp Klientu un MEGO noslēgtu un līdzējiem saistošu Distances līgumu.

Ja Latvijas Republikas normatīvie akti paredz, ka atbilstošās preces var iegādāties tikai personas, kurām ir tādas tiesības (piem., alkoholu vai enerģijas dzērienus var iegādāties tikai tās personas, kuras nav jaunākas par 18 gadiem), Distances līgums starp Klientu un MEGO par tādu preču pirkšanu – pārdošanu uzskatāms par noslēgtu no tā brīža, kad MEGO atbilstošo preču pasūtījuma laikā pārliecinās, ka Klients tiesīgs iegādāties pasūtītās preces.

1.4. MEGO, lai tās uzņēmējdarbība atbilstu spēkā esošo normatīvu aktu noteiktām prasībām, kā arī lai uzlabotu Klientu apkalpošanas līmeņi, saglabā tiesības jebkurā brīdī vienpusēji grozīt, labot vai papildināt Noteikumus.

1.5. MEGO neuzņemas nekādu risku vai atbildību un ir no tās bez jebkādiem iebildumiem atbrīvojama, ja Klients daļēji vai pilnībā nav iepazinies ar Noteikumiem, un/vai nav piekritis Noteikumiem, kaut arī tam tāda iespēja tika sniegta.

1.6. MEGO, ņemot vērā timekļa vietnes sistēmas tehniskās iespējas vai timekļa vietnes operatoru slodzi, saglāba tiesības vienpusēji bez jebkādiem pamatojumiem un/vai brīdinājumiem:

1.6.1. Ierobežot reģistrēto Klientu skaitu, vienpusēji bloķējot vai dzēšot Klientu profilus;

1.6.2. Ierobežot Klientam pakalpojumu pieeju un izmantošanu vai anulēt Klienta reģistrāciju, ja Klients MEGO timekļa vietni izmanto pārkāpjot un/vai neievērojot Noteikumus, mēģina kaitēt MEGO izpildāmajiem pasūtījumiem, darba stabilitātei un drošībai;

1.6.3. Svarīgo vai nepārvārāmas varas apstākļu dēļ, uz laiku vai pavisam izbeigt MEGO timekļa vietnes darbību un timekļa vietnes operatoru darbību.

2. KLIENTA REĢISTRĀCIJAS NOTEIKUMI

2.1. Klientam, kurš vēlas pasūtīt un saņemt MEGO piedāvātās preces, ir obligāti jāpiereģistrējas MEGO sistēmā, patstāvīgi aizpildot reģistrācijas anketu.

Klienta reģistrācijas anketā tiek norādīti šādi Klienta personiskie dati:

2.1.1. vārds, uzvārds (juridiskās personas pilnvarotais pārstāvis vārda un uzvārda vietā norāda juridiskās personas nosaukumu);

2.1.2. elektroniskā pasta adrese;

2.1.3. Latvijā reģistrēts tālruņa numurs;

2.1.4. Lietotāja vārds;

2.1.5. Lietotāja parole.

2.2. Klients ir atbildīgs par to, lai reģistrējoties Klienta anketā norādītie dati būtu precīzi, pareizi un izsmeļoši atbilstoši Noteikumiem. Ja mainās Klienta reģistrācijas anketā norādītie dati, tam ir nekavējoties tie jāatjauno vai jāprecizē.

MEGO nekādā gadījumā nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies Klientam, ka Klienta norādītie personiskie dati ir neprecīzi, nepareizi un neizsmeļoši vai nav laikus aktualizēti.

2.3. Klients ir tiesīgs jebkurā brīdī pēc saviem ieskātiem brīvi mainīt un papildināt reģistrācijas anketas datus vai anulēt Klienta reģistrāciju (e-pasta adreses un tālruņa numura maiņa ir būtisks priekšnosacījums Distances līguma noteikumu izpildei).

2.4. Klienta pienākums ir saglabāt noslēpumā Klienta lietotāja vārdu un paroli, kā arī neatklāt tos trešajām personām.

2.4.1. Drošas paroles izveidošanas rekomendācijas:

2.4.1.1. Droša parole ietver vismaz 8 rakstzīmes, kurās iekļauti: lielie burti, mazi burti, cipari, simboli, piemēram: AbS?zx78!;

2.4.1.2. Ieteicams Paroli nomainīt ne retāk ka pēc trim mēnešiem.

2.4.2. Klients ir atbildīgs par tā izveidotu lietotāja vārda un paroles sarežģītību un to saglabāšanu, kā arī par jebkurām Klienta veiktam darbībām (datu nodošanu, iesniegtajiem preču pasūtījumiem, lietotāja komentāriem un citu).

2.4.3. Klientam pasūtot preci pievienojoties MEGO tīmekļa vietnei www.emego.lv, izmantojot Klienta lietotāja vārdu un paroli, ka arī gadījumos, ja MEGO sniegtus pakalpojumus izmanto jebkuras trešās personas, kuras izmanto Klienta lietotāja vārdu un paroli, MEGO šīs personas uzskatīs par Klientu.

2.4.4. Ja Klients nozaudē vai neatceras lietotāja vārdu un/vai paroli, Klientam nekavējoties par to jāinformē MEGO pa pastu, telefonu vai nosūtot elektronisko vēstuli uz e-pastu noradīto Noteikumos 7.2. punktā.

Gadījumos, kad Klients laikus neinformējis MEGO par lietotāja vārda un/vai paroles nozaudēšanu, MEGO nenes atbildību par zaudējumiem, kurus nodarījuši Klientam trešās personās, izmantojot Klienta lietotāja vārdu un paroli.

3. PRECES APMAKSAS KĀRTĪBA

3.1. Visas MEGO tīmekļa vietnē www.emego.lv norādītas preču cenas ir norādītas Eiro (EUR) ar PVN. Preces Klientam tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā uz Klienta pasūtījuma pieņemšanu dienu.

3.2. Sveramo preču cena MEGO aprēķinās, saskaņā ar Klienta norādīto preces daudzumu (svaru). MEGO pieliks visas nepieciešamas pūles, lai īstais sakomplektētās preces svars maksimāli atbilstu Klienta pasūtītājam.

Gadījumā, ja īstais preces svars būs lielāks par Klienta pasūtītu un apmaksātu, Klientam nebūs pienākuma veikt papildus piemaksu, bet, ja īstais preces svars būs mazāks par Klienta pasūtītu un apmaksātu, MEGO starpību starp samaksātu un faktisku cenu pārskaitīs uz Klienta bankas kontu, no kura tika veikts maksājums par preci, ne vēlāk kā 10 (desmit) darba dienu laikā no preču piegādes dienas Klientam.

3.3. Klientam ir iespējā norēķinās par MEGO pārdodamo preci šādos veidos:

3.3.1. Pasūtījuma apmaksās laikā izmantojot maksājuma karti MasterCard, VISA vai VISA Electron, debetkartes vai kredītkartes kas ir izdotas Eiropas Ekonomiskās zonas valstīs; maksāšanas kartes no citam valstīm – netiks pieņemtas.

3.3.1.1. Klientam maksājot par preci ar Klienta kredītkarti vai debetkarti, būs jāievada Klienta kartes dati.

3.3.1.2. MEGO sistēma piedāvās Klientam saglabāt Klienta kredītkartes vai debetkartes datus, lai Klienta nākotnes iepirkumiem Klientam nevajadzētu ievadīt Klienta kredītkartes vai debetkartes datus.

3.3.1.3. Klienta aktualizējot MEGO tīmekļa vietnes sadaļā – MANI DATI, Klienta e-pastu un (vai) Klienta tālruņa numuru, MEGO sistēma automātiski anulēs Klienta maksājuma karšu sarakstu.

3.3.1.4. Klientam, norēķinoties par precēm atbilstoši Noteikumu 3.3.1. punktam, Klientam ir pienākums izpildīt visas nepieciešanas darbības, lai Klienta maksājums tika veiksmīgi izpildīts, taču ne vēlāk kā 1 (vienas) stundas laikā no Klienta pasūtījuma iesniegšanas brīža.

3.3.1.5. MEGO uzsāk šādu Klienta pasūtījuma izpildi no brīža, kad MEGO saņēmis no maksāšanas sistēmas operatora atbilstošu Klienta maksājumu par Klienta pasūtītām precēm.

3.3.1.6. MEGO ir tiesības, iepriekš nepaziņojot Klientam, anulēt tā pasūtījumu, ja Klients nesamaksā par precēm 1 (vienas) stundas laikā no pasūtījuma iesniegšanas brīža.

3.4. Saņemot preci Noteikumu 4.1.punktā norādītājos MEGO veikalos, skaidrā naudā vai ar bankas karti.

4. PASŪTĪJUMA KOMPLEKTĒŠANA UN NODOŠANA KLIENTAM

4.1. Klienta pasūtītās preces tiek sakomplektētās un iesaiņotas saņemšanai sekojošos MEGO veikalos (https://emego.lv). Par iesaiņošanas pakalpojumiem (t.sk. arī iesaiņošanas materiāliem) MEGO ir tiesīgs noteikt papildu samaksu.

Lai Klientam saņemtu pasūtījumu, Klientam jāgriežas pie MEGO veikala darbiniekiem (kasieriem) un jānosauc Klienta pasūtījumam piešķirts numurs. Klienta pasūtījumam piešķirts numurs tiek nosūtīts Klientam uz Klienta anketā norādīto e-pasta vai tālruņa numuru.

Enerģijas dzērieni un Alkohols nododami Klientam tikai tādā gadījumā, ja Klients ir ne jaunāks par 18 (astoņpadsmit) gadiem un uzrādījis to apstiprinošu spēkā esošu personas dokumentu (Latvijas Republikas (vai ārvalsts) pilsoņa pasi, Latvijas Republikas (vai ārvalsts) pilsoņa personas identifikācijas karti).

Alkohola saņemšanas var notikt tikai un vienīgi laika posmā no plkst. 8.01 – 21.59.

4.2. Klienta pasūtītās un apmaksātās preces tiek uzglabātas līdz Klienta norādītām laika periodam.

Klientam piedāvātie laika periodi:

• 12:00 – 12:30;

• 12:30 – 13:00;

• 13:00 – 13:30;

• 13:30 – 14:00;

• 14:00 – 14:30;

• 14:30 – 15:00;

• 15:00 – 15:30;

• 15:30 – 16:00;

• 16:00 – 16:30:

• 16:30 – 17:00;

• 17:00 – 17:30;

• 17:30 – 18:00;

• 18:00 – 18:30;

• 18:30 – 19;00;

• 19:00 – 19:30;

• 19:30 – 20:00;

4.3. Preču saņemšanas vietā preces tiek glabātas izvēlētajā dienā līdz Klienta norādītām laika periodam.

4.4. Pasūtījumu saņemšana ir iespējama tikai Klienta rezervētajā laika periodā, gadījumā, ja Klients ierodas vēlāk nekā Klienta rezervētais laika periods, un pasūtījums ir dekomplektēts (izjaukts), pasūtījuma atkārtota sakomplektēšana saņemšanai var aizņemt papildus laiku vai nebūt iespējama (preces ar laika ierobežojumu).

4.5. Ja Klients neierodas saņemt pasūtījumu tās rezervētajā laika periodā, MEGO saglāba tiesības vienpersoniski atcelt pasūtījumu. MEGO saglāba tiesības ieturēt samaksu par pasūtījuma daļu, kuru nevar atgriezt pārdošanā, tai skaitā, bet ne tikai, par produktiem, kas ātri bojājas, kā arī ieturēt samaksu par iesaiņošanas pakalpojumiem un iesaiņošana materiāliem.

4.6. Klientam, pieņemot preci, ir pienākums pārbaudīt preces stāvokļi un preces atbilstību Klienta pasūtījumam.

4.7. Klientam ignorējot MEGO likumisku prasību uzradīt personas dokumentu vai Klientam uzrādot spēkā neesošu personas dokumentu, vai ja Klients ir jaunāks par 18 (astoņpadsmit) gadiem, MEGO pasūtītus enerģijas dzērienu un (vai) alkoholu nenodod Klientam un tiek uzskatīts, ka preču (t.sk. arī enerģijas dzēriens, alkohols) nodošana nav iespējama Klienta vainas vai no Klienta atkarīgu apstākļu dēļ, un tādēļ šīs Distances līgums par šo preci (t.sk. arī enerģijas dzēriens, alkohols) pirkšanu pārdošanu uzskatāms par nenoslēgtu.

4.8. Klients, ievērojot Noteikumos noteikto kārtību, ir tiesīgs pasūtīt alkoholu jebkurā diennakts laikā, taču alkohola saņemšana (preces nodošana Klientam) var notikt tikai laika periodā no plkst. 8.01 – 21.59. Ja kāda iemesla dēļ saņemšanas laiks iziet ārpus noteiktā atļautā alkohola pārdošanas laika periodā (plkst. 8.01 – 21.59), alkohols Klientam netiks izsniegts.

5. PREČU KVALITĀTES GARANTIJA UN LIETOŠANAS DERĪGUMA TERMIŅŠ

5.1. MEGO pārdodamas preces īpašības vispārēji tiek norādītas pie katras preces esošajā preces aprakstā. Preces ražotāji un (vai) preces izplātītāji ir atbildīgi par tās sniegto informāciju par preču īpašībām un par šīs informācijas pareizību, MEGO ir atbildīgs par šīs informācijas savlaicīgu noradīšanu (nodošanu) strikti ievērojot spēkā esošo normatīvu aktu noteiktu kārtību.

5.2. MEGO nenes atbildību par to, ja MEGO tīmekļa vietnē www.emego.lv esošās preces pēc savas krāsas, formas vai citiem parametriem var neatbilst reālajam preču izmēram, formai un krāsai, Klientam izmantojamo ekrānu (monitoru) īpašību vai citu tehnisko iemeslu dēļ, kā arī ņemot vērā saprātīgi iespējamās attēlā neatbilstības.

5.3. Atsevišķiem preču veidiem tiek piemērota atbilstošu laiku spēkā esoša preces ražotāja kvalitātes garantija, kuras konkrētie termiņi, kā arī citi nosacījumi norādīti preču aprakstos.

5.4. MEGO neatbild par preču kvalitātes garantijām, par kurām saskaņā ar normatīvajiem aktiem ir jāatbild preces ražotājam. Ja Klients par preču kvalitātes garantiju vēršas pie MEGO, MEGO katrā konkrētā gadījumā novirza Klientu pie Ražotāja vai preces izplātītāja, vai pie citas par preces kvalitātes garantiju atbildīgas personas, papildus nododot citu svarīgu informāciju, kas ir nepieciešama Klientam, lai tas vārētu atbilstoši izmantot precei piešķirto kvalitātes garantiju.

6. ATTEIKUMA TIESĪBAS. PREČU MAIŅA UN ATGRIEŠANA.

6.1. Klients ir tiesīgs izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no noslēgtā Distances līguma, par to paziņojot MEGO rakstiski ar brīvas formas paziņojumu, ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas diena.

Klienta brīvas formas paziņojumu (kurā skaidri identificēts Klients (vārds, uzvārds) un pasūtījuma datums, par atteikuma tiesību izmantošanu, pienācīgi norādot visus nepieciešamos datus), Klients nosūta uz MEGO juridisku adresi: Krustpils iela 12, Rīga, LV-1073 vai uz Noteikumos 7.2. punktā noradīto e-pastu.

6.2. Klientam iesniedzot rakstisku paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu, ir pienākums atgriezt preci (ja tā tika saņemta) šo Noteikumu 6.8. punktā noteiktā kārtībā.

6.3. Klients ir atbildīgs par nodotas preces vērtības samazināšanos atteikuma tiesību izmantošanas laikā, ja prece tika izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai.

6.4. Noteikumu 6.1. punktā noteiktās atteikuma tiesības var izmantot tikai Klients, kurš saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 1. panta trešo daļu ir patērētājs (fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību).

6.5. Atteikuma tiesību izmantošana ir liegta, ja ir konstatējams jebkurš no šādiem apstākļiem:

6.5.1. prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;

6.5.2. patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;

6.5.3. prece tās īpašību dēļ pēc nodošanas Klientam ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;

6.5.4. Distances līgums ir noslēgts par alkoholiskā dzēriena pārdošanu, par kura cenu ir panākta vienošanās Distances līguma noslēgšanas laikā, ja tā pārdošanu var veikt pēc 30 dienām un tā vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuras MEGO nevar kontrolēt;

6.5.5. patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;

6.5.6. tiek pārdoti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli.

6.5.7. citos 2014. gada 20. maija Ministru kabineta noteikumos Nr. 255 „Noteikumi par distances līgumu” paredzētajos gadījumos.

6.6. Klients (patērētājs) ir tiesīgs pieteikt MEGO prasījumu par Distances līguma noteikumiem neatbilstošu preci atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam un izmantot minētajā likumā noteiktās tiesības Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā.

6.7. Distances līguma noteikumiem neatbilstošo preci vai preci, attiecībā uz kuru tiek izmantotas atteikuma tiesības vai kuras tiek atgrieztas atbilstoši Noteikumu 6.8. punktam, Klients nosūta pa pastu vai bez maksas nodod pasūtījuma komplektējoša MEGO veikalā. Izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu un iepakošanu, sedz Klients pilnā apmērā.

Ja Klients vēlas atgriezt preces to saņemšanas laikā, Klientam jāaizpilda un jāparaksta Atteikuma veidlapa.

6.8. Atgriežamām precēm, attiecībā uz kurām tiek izmantotas Klienta atteikuma tiesības, ir jābūt nesabojātām, tās nedrīkst būt zaudējušas preču pārdošanas izskatu (nav noņemtas un sabojātas etiķetes, nav noplēstas aizsargplēves un citi), lietošanas īpašības un tās nevar būt lietotas.

Precēm ir jābūt atgrieztām oriģinālā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā Klients tās saņēma, obligāti ir jāiesniedz preču iegādes dokumenti, lietošanas instrukcijas un visi citi preču piederumi.

Ja preces nav pilnā komplektācijā (nav kāds piederums), ir sabojātas, nekārtīgas vai nav atbilstoši iepakotas, MEGO ir tiesības nepieņemt šādas preces un neatgriezt Klientam par šādām precēm samaksāto naudu.

7. INFORMĀCIJAS APMAIŅA

7.1. MEGO visus paziņojumus sūta un citādi kontaktējas ar Klientu pa tā reģistrācijas anketā norādīto elektroniskā pasta adresi vai telefonu.

7.2. Klients visus paziņojums un jautājumus sūta un citādi kontaktējas ar MEGO pa e-pastu: mego@mego.lv vai telefonu +371 67 77 59 59.

8. NOBEIGUMA NOTEIKUMI UN STRĪDU RISINĀŠANA

8.1. Šie Noteikumi ir sagatavoti saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, visas nesaskaņas un/vai pretenzijas tiek noregulētas atbilstoši šiem Noteikumiem un/vai saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību normām.

8.2. Jā kādai Pusei tiek nodarīts zaudējums, vainīgā puse atlīdzina šādus zaudējumus Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

8.3. Puses apņemas visus strīdus vai domstarpības, kas varētu rasties starp Klientu un MEGO, risināt savstarpējās pārrunās.

Ja strīdu starp Klientu (patērētāju) un MEGO nav iespējams atrisināt pārrunu ceļā, Klients (patērētājs), autorizējoties MEGO timekļa vietnē, iesniedz MEGO rakstveida iesniegumu (MEGO tīmekļa vietnē iesniegtam iesniegumam nav nepieciešams paraksts), kurā norāda un pievieno:

8.3.1. savu vārdu, uzvārdu, dzīvesvietas adresi un kontaktinformāciju;

8.3.2. iesnieguma iesniegšanas datumu;

8.3.3. strīda būtību, savu prasījumu un tā pamatojumu;

8.3.4. pievieno darījumu apliecinošu dokumentu kopijas un citus pamatojošus dokumentus.

8.4. MEGO iespēju robežas 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas sniedz Klientam (patērētājam) rakstveida atbildi uz iesniegumu un informē par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu.

8.5. Ja MEGO nesniedz atbildi uz Klienta (patērētāja) iesniegumu Noteikumu 8.4. punktā noteiktajā termiņā, uzskatāms, ka MEGO atsakās izpildīt patērētāja prasījumu.

8.6. Ja MEGO atsakās izpildīt Klienta (patērētāja) prasījumu vai patērētāju neapmierina piedāvātais risinājums, Klients (patērētājs) ir tiesīgs vērsties:

8.6.1. Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā;

8.6.2. Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā, tīmekļa vietne: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija-0  vai izmantojot platformu https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event= main.home.chooselanguage 

8.6.3. Patērētāju strīdu risināšanas komisijā;

8.6.4. Tiesā, saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvo aktu noteikumiem.

9. Datu apstrāde un aizsardzība

Klienta personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Vispārīgā datu aizsardzības regula) ar mērķi nodrošināt Klienta pasūtījumu izpildi. Sīkāku informāciju par MEGO tīmekļa vietnē www.emego.lv veikto fizisko personu personas datu apstrādi variet atrast, meklējot to privātuma atrunā.